Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc

    I ja sie skusiłem, wygląda i działa super

  • #2
    Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc

    witam. jadąc wczoraj na drodze zgasła mi Octavia 1 . ( 90km, AGR) . Tak jakby przekręcił kluczyk. zjechałem na bok chciałem odpalić ale nawet nie świecą się żarowe świece ( u mnie na kilka sekund się zapalały ) ... tak samo nie mogę podłączyć komputera bo mi nie wykrywa komp auta.. Tak jakby nie dochodził prąd. Co może być nie tak ? immobiliser ?

    Komentarz


    • #3
      wojtas19162, Przekaźnik świec żarowych - sprawdź w razie czego przelutuj lub zmień na ori (zalecane) i będziesz miał po problemie.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz


      • #4
        wojtas19162, Ja bym zaczął od błachej sprawy a mianowicie w jaki stanie masz klemy na akumulatorze
        http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
        Pozdrawiam ANIOL

        Komentarz


        • #5
          nie no z klemami jest ok. Silnik kręci ale nie odpala.. Mechanik od razu powiedział że może być to coś z immo bo nawet do kompa nie może się podłączyć

          Komentarz


          • #6
            Ten przekaznik od swiec, odcina tez sterownik silnika.
            Spritmonitor.de

            Komentarz


            • #7
              ok a gdzie kupię takowy ? i gdzie znajduję się on w silniku?

              Komentarz


              • #8
                wojtas19162, przekaźniki masz poniżej włącznika świateł, nad pedałami. Od świec jest 103 lub 109 (ja się skłaniam ku 103, bo 109 nie mam w ogóle u siebie). Musisz zdjąć osłonę nad pedałami, trzyma się na 2x Torx T20
                رافال
                Spoty
                Cause freedom is a lonely road
                My O2FL

                Komentarz


                • #9
                  wojtas19162, Czwarty od lewej strony to przekaznik świec żarowych
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz


                  • #10
                    wojtas19162, To Cie mechanik robi w bambuko albo nie wie co gada bo jakby to byl immo to bys mial w ecu zapisany blad: sterownik silnika zablokowany przez immo. sprawdz przekaznik.
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz


                    • #11
                      wojtas19162, gdyby był problem z immo to migałaby ci na liczniku ikonka auta z kluczem w środku ,a objawy które opisujesz wskazują jednoznacznie na uszkodzenie (zimne luty) w przekaźniku mocy , to jest główny przekaźnik który dostarcza prąd między innymi na sterownik,świece żarowe i nie tylko . ok także sprawdź najpierw go , możesz również spróbować tak że gdy będziesz chciał uruchomić auto i przekręcisz kluczyk aby zapaliły sie ikony to gdy nie zapali się ikonka świec to uderz energicznie kilka razy w dół kokpitu pod włącznikiem świateł i zobacz wówczas jeśli sie pokaże to na 100% ten przekaźnik.
                      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                      Komentarz


                      • #12
                        ok dziękuje jutro popatrzę xD a gdzie kupić taki ? trzeba numery ze starego spisać ? czy wystarczy pod auto szukać ?

                        Komentarz


                        • #13
                          wojtas19162, najlepiej po numerze ,tylko spójrz i sprawdź który masz 103 czy 109 jak kolegarafiki, pisał ,bo jeśli masz jakieś obeznanie z lutownicą i lutowaniem to możesz zdemontować swój i go rozebrać(zdjąć obudowę) i poprawić luty w przekaźniku ponieważ pod wpływem prądu lubi się cyna oddzielić między stykiem a końcem lutowanym.ok wówczas dołóż więcej cyny na te luty i powinno być OK.
                          Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                          ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                          https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                          Komentarz


                          • #14
                            Niestety wymieniłem, nic się nie zmieniło..

                            Komentarz


                            • #15
                              wojtas19162, a sprawdź czy w ogóle dochodzi do niego napięcie, w sensie do gniazda po zapłonie.
                              رافال
                              Spoty
                              Cause freedom is a lonely road
                              My O2FL

                              Komentarz


                              • #16
                                Powoli.. Masz miernik? sprawdź wszystkie bezpieczniki. Tutaj masz ściągę:

                                SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz


                                • #17
                                  Bezpieczniki sprawdzil mechanik i wszystkie działają wg niego. mówił ze prądu nie ma niby.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    wojtas19162, ale gdzie prądu nie ma?
                                    رافال
                                    Spoty
                                    Cause freedom is a lonely road
                                    My O2FL

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      no mówił że nie ma prądu tam gdzie się te kostki wkłada, nie wiem nie znam się na tym i mówię co mi przekazywał. Silnik kręci ale bez odpalenia...

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        wojtas19162, te kostki czyli przekaźniki? Jeśli kluczyka nie przekręcił to niech się nie dziwi, że nie było, bo nie miało prawa być. Dla pewności woltomierz w łapkę i sam sprawdź
                                        رافال
                                        Spoty
                                        Cause freedom is a lonely road
                                        My O2FL

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          nie no tak tępy nie jest sprawdzał po przekręceniu ale jutro jeszcze załatwię urządzenie to sam sprawdzę jak mi sie uda

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            wojtas19162, sprawdź bezpiecznika na aku bo są tam główne bezpieczniki o dużym prądzie , chyba ze kostka stacyjki padła i po mimo przekręcenia kluczyka nie zwiera styku prądowego który przekazuje prąd na przekaźniki
                                            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

                                            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

                                            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Przekaznik mozna zawsze zewrzec drutem na krotko do testow i odpalic wtedy. Mowa o stykach roboczych.
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                to co kupić nową kostkę stacyjki ? bo niby te bezpieczniki nad aku też sprawdzone

                                                Link

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  wojtas19162, rzecz nie musi być w samej kostce, mogły się gdzieś przewody uwalić :?

                                                  [ Dodano: Czw 13 Lis, 14 18:01 ]
                                                  majątek to to nie jest, a może to być to, decyduj sam
                                                  رافال
                                                  Spoty
                                                  Cause freedom is a lonely road
                                                  My O2FL

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X