I ja sie skusiłem, wygląda i działa super
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc
Zwiń
X
-
Skoda zgasła nie odpala, nie świeci się ikonka świec żarowyc
witam. jadąc wczoraj na drodze zgasła mi Octavia 1 . ( 90km, AGR) . Tak jakby przekręcił kluczyk. zjechałem na bok chciałem odpalić ale nawet nie świecą się żarowe świece ( u mnie na kilka sekund się zapalały ) ... tak samo nie mogę podłączyć komputera bo mi nie wykrywa komp auta.. Tak jakby nie dochodził prąd. Co może być nie tak ? immobiliser ?
-
wojtas19162, Ja bym zaczął od błachej sprawy a mianowicie w jaki stanie masz klemy na akumulatorzehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
wojtas19162, Czwarty od lewej strony to przekaznik świec żarowychhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
wojtas19162, To Cie mechanik robi w bambuko albo nie wie co gada bo jakby to byl immo to bys mial w ecu zapisany blad: sterownik silnika zablokowany przez immo. sprawdz przekaznik.VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
wojtas19162, gdyby był problem z immo to migałaby ci na liczniku ikonka auta z kluczem w środku ,a objawy które opisujesz wskazują jednoznacznie na uszkodzenie (zimne luty) w przekaźniku mocy , to jest główny przekaźnik który dostarcza prąd między innymi na sterownik,świece żarowe i nie tylko . ok także sprawdź najpierw go , możesz również spróbować tak że gdy będziesz chciał uruchomić auto i przekręcisz kluczyk aby zapaliły sie ikony to gdy nie zapali się ikonka świec to uderz energicznie kilka razy w dół kokpitu pod włącznikiem świateł i zobacz wówczas jeśli sie pokaże to na 100% ten przekaźnik.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
wojtas19162, najlepiej po numerze ,tylko spójrz i sprawdź który masz 103 czy 109 jak kolegarafiki, pisał ,bo jeśli masz jakieś obeznanie z lutownicą i lutowaniem to możesz zdemontować swój i go rozebrać(zdjąć obudowę) i poprawić luty w przekaźniku ponieważ pod wpływem prądu lubi się cyna oddzielić między stykiem a końcem lutowanym.ok wówczas dołóż więcej cyny na te luty i powinno być OK.Był ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
-
Powoli.. Masz miernik? sprawdź wszystkie bezpieczniki. Tutaj masz ściągę:
SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octaviaVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
wojtas19162, sprawdź bezpiecznika na aku bo są tam główne bezpieczniki o dużym prądzie , chyba ze kostka stacyjki padła i po mimo przekręcenia kluczyka nie zwiera styku prądowego który przekazuje prąd na przekaźnikiBył ATD 101KM 240NM a teraz jest
ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png
https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html
Komentarz
Komentarz